logo

reklam

İSRAİL SİYONİZM’İN ŞEYTANİ İNANIŞI TALMUD’A GÖRE;


facebook
Hasan ALPARSLAN
hasanalparslan20@hotmail.com

TÜRKLER MAYMUNU ANDIRIYORMUŞ VE PUTPERESTMİŞ.
*Talmud’un en büyük yazarlarından biri olan Maimonides’in ırkçı fikirleri de oldukça ilginçtir. Türkler, kuzeydeki göçebeler ve zenciler ve güneydeki göçebeler ve bizim coğrafyamızda yaşayıp da onlara benzeyenler; bunların tabiatı daha çok düşük sesli bazı hayvanların tabiatına benzer. Bunlar insan seviyesinde değildirler. Seviyeleri bir insan ile bir maymunun seviyeleri arasında bir yerdedir. Çünkü görünüşleri maymununu andırıyor.

 

*Haham Sofer, Responsum adlı Talmudik çalışmasında, Osmanlı İmparatorluğu içindeki Müslümanlar v Hıristiyanlar hakkında ilginç bir yorum yapar. Bu sapkın yorumlara gör, bu insanlar ‘’başka ilahlara tapan putperestlerdir ve dolayısıyla dolaylı yoldan öldürülmeleri doğrudur’’. Dahası, Soför bu iki grubu, eski Ahit’te geçen Amalek kabilesine benzetir. Eski Ahit’te Amalekler hakkında verilen hüküm ise şöyledir.

 

Orduların Rabbi şöyle diyor: Amalek’in İsrail’e yaptığını, Mısırdan çıktığı zaman yolda ona karşı nasıl durduğunu arayacağım. Şimdi git, Ameleki vur ve onların her şeylerini tamamen yok et ve onları esirgeme ve erkekten kadına, çocuktan emzikte olana, öküzden koyuna, deveden eşeğe kadar hepsini öldür. Günümüzde de pek çok radikal İsrail’in Filistin halkını Amalek kabilesi olarak değerlendiriyor olmaları kuşkusuz dikkat çekici bir durumdur.

 

*Talmud’un cinsel (zina) hakkında verdiği hükümlerde ilginçtir. Eğer bir Yahudi erkek bir Yahudi kadınla evlilik dışı bir ilişkiye girerse, her ikisinin de öldürülmesi gerekir. Oysa eğer kadın bir Yahudi olmayan biri ise, bu kez erkek sadece dayak yer ve kadın öldürülür. Ayni hüküm, Yahudi bir erkeğin Yahudi olmayan bir kadına tecavüz etmesi durumunda da geçerlidir.
Bunun arkasında yatan mantık ise, Yahudi olmayan kadının her durumda her durumda ‘’baştan çıkarıcı’’ sayılmasıdır. Kadın, ‘’bir Yahudi’yi günaha sokmuş’’ olduğu için ne olursa olsun birinci dereceden suçlu sayılmaktadır. Nitekim Maimonides, Yahudi olmayan tüm kadınlar için ‘’N. Sh. G. Z.’’ kısaltmasını kullanır. Kelimenin anlamı ise şudur.’’ Kirli, köle, Yahudi olmayan, fahişe’’.

 

*Yahudiler ile Yahudi olmayanlar arasında mal- mülk ilişkisi hakkında Talmud’un ilginç hükümleri vardır. Eğer bir Yahudi kayıp bir eşya bulur da onun sahibinin bir Yahudi olduğunu fark ederse bunu sahibine geri vermekle yükümlüdür. Eğer malı yitiren kişi Yahudi değil ise, malın verilmemesi emredilir. Bir Yahudi olmayana hediye vermek ise kesin olarak yasaklanmıştır.(Ancak hahamlar Yahudilere maddi kar getirecek hediyelere, başka bir deyişle rüşvete izin verirler.) Alış- veriş sırasında Yahudi olmayanlara dolaylı yoldan hile yapmak meşru sayılır.

 

Bu saydıklarımız, yalnızca birkaç örnektir. Yahudi geleneklerinin bu geleneksel ‘’ şeriat kitabı’’ araştırıldığında, buna benzer daha çok safsata hükme rastlamak mümkündür. Ancak birkaç örnek bile, Yahudi ideolojisinin içeriğ hakkında fikir sahibi olmak için yeterlidir.

 

Dikkat edilirse, bu hükümlerin bir kısmı Muharref Tevrat ve Eski Ahit’in belli bölümleriyle dahi çelişkilidir. Bunun nedeni, Yahudi ideolojisinin, Muharref Tevrat’ın ve Eski Ahit’in diğer kitaplarının hükümlerini de kendi düşüncesine göre yorumlayıp, çarpıtmakta bir sakınca görmemesidir.

 

Örneğin, Hz. Musa’ya verilen ‘’ON EMR’’ den sekizincisi olan ‘’Çalmayacaksın’’ hükmü,’’bir Yahudi’yi çalmamak’’ (yani kaçırmamak ya da rehin almamak) konusunda konulmuş bir yasak olarak açıklanır. Hükmün mal değil de insan ‘’çalmak’’ şeklinde yorumlanmasının nedeni, ‘’ON EMİR’’in yalnızca ölümcül suçları içerdiğine dair Talmut yazarlarınca yapılmış bir kabuldür. Öte yandan, Yahudi olmayanların rehin alınması zaten Talmut tarafından izin verilen bir eylemdir.

 

‘’Kardeşini kendin gibi seveceksin’’ hükmünün yorumlanması da ayni şekildedir. ‘’Kardeşler’’ yalnızca Yahudilerdir. Nitekim bir Yahudi genel olarak Talmut tarafından bir Yahudi olmayanın hayatını kurtarmaktan alıkonulur. Açıklaması da şöyle yapılır; ‘’çünkü o senin kardeşin değildir’’.
Hasan ALPARSLAN Araştırmacı, gazeteci-Yazar.

Share
1036 Kez Görüntülendi.
#

SENDE YORUM YAZ

8+9 = ?

Güvenlik Kodu * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KÖŞE YAZILARI

  • Kötü arkadaşlardan ayrıl!

    17 Mayıs 2017 KÖŞE YAZARLARI

    Kötü arkadaşlardan ayrıl! Şırnak civarında yetişen Velilerden Şeyh İbrahim Hakkı hazretleri “rahmetullahi aleyh“, bir gün fena arkadaşlara aldanan sevdiği bir genci görüp, şefkatli bir sesle; - Görüyorum ki, “Allah adamları” ile görüşmekten sıkılıyor, zenginlerle, dünyaya düşkün olanlarla bulunmak istiyorsun, buyurdu. Delikanlı mahcup bir eda ile önüne bakıyordu. Devam etti: - Aman oğlum! O kötü arkadaşlarla düşüp kalkmak, insanı sonsuz felakete götürür. Onların yağlı, tatlı yemekleri, zehir gibi gönlü öldür...
  • ÜNLÜLERİN KUAFÖR’Ü TAYFUN BAKIRHAN MAGAZİN GÜNDEMİ PROGRAMINA KONUK OLDU !

    16 Mayıs 2017 HABER ÖZEL, KÖŞE YAZARLARI, SÜRMANŞET

    Ünlülerin kuaför'ü Tayfun Bakırhan ,hafta içi hergün yayınlanan magazin gündemi programında Kadir Balık'ın konuğu oldu. Programda çalışmalarıyla ilgili konuşan Bakırhan ,herşeyin gayet iyi olduğunu ve  devam ettiğini söyledi. Yakında  kendi sponsorluğunda  önemli bir projeyle hem medyada hemde  hayranlarının karşısında olacağınıda ifade etti.  ...
  • ETNOSPOR ETKİNLİKLERİ

    16 Mayıs 2017 KÖŞE YAZARLARI

    ETNOSPOR ETKİNLİKLERİ İstanbul Yeni Kapı'da 11-14 Mayıs günleri, ETNOSPOR KÜLTÜR FESTİVALİ etkinlikleri düzenlenmiştir. Bu festivalin yapılmasını amaçlayan, kurum; hedeflerini şöyle açıklamaktadır, Dünya Etnospor Konfederasyonu, geleneksel sporların günümüzde yaşatılması ve uzmanlaşması için her türlü spor faaliyetini destekler. Geleneksel sporları var eden kültürel mirası, toplumun zenginliği olarak görür ve bu mirası korumayı görev bilir. Dünya Etnospor Konfederasyonu, çocukların eğitiminde önemli bir yere sahip olması hasebiyle sportif o...
  • Kemiğe yazılan yazı

    15 Mayıs 2017 KÖŞE YAZARLARI

    Kemiğe yazılan yazı Sa’d bin Ebi Vakkas, Kûfe vilayetine, Vali olup, ev yapmak arzu etti kendine. Arsa bulup, istedi onu satın almayı, Lakin bir mecusiye aitti yarı payı. Çağırıp buyurdu ki: (Bu hisseni bana sat!) Cevaben; (Satmam) dedi mecusi ona fakat. Para verdi ise de değerinden pek fazla, Yanaşmadı mecusi satmaya yine asla. Dediler ki: (Efendim bir mecusi kimseye, Ne lüzum var bu kadar fazla ısrar etmeye. Siz bugün valisiniz, o, mecusi bir kişi, Parasını vererek, bitirin hemen işi.) Mecusi bunu duyup, evine gitti h...
UA-36507442-2